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BMC

BMC Helix Digital Workplaceの直感的でインテリジェントなコンシューマライクな体験が、組織が仕事の未来に踏み出すお手伝いをします。

The single source to program everything your enterprise needs for immersive, multichannel user journeys and hybrid work experiences

  • インテリジェントなセルフサービス - 問題を迅速に解決するためのよりスマートで強力な方法を提供
  • インテリジェントなKnowledge Managementサービス - 最良の解決策を導くための正しい情報を提供し、企業に説得力のあるエクスペリエンスを提供
  • 統合サービスカタログ - IT、HR、設備など複数の事業部門のサービスを単一のカタログにまとめて、カタログの混乱を排除し、カスタマイズされたサービスを提供し、従業員の負担を軽減
  • 消費者と同様の体験 – シンプルで馴染みのあるインターフェイスと製品やサービスのワンストップショップを利用して、従業員は業務に必要なものを簡単に入手可能
  • BMC Helix Virtual Agent - 会話機能とAIを活用したコグニティブ検索により、ユーザーのニーズを予測し、人間の介入なしに必要なサポートを迅速に提供
  • 選べるオムニチャネル – チャネル全体の付加価値のある体験とナレッジ管理機能により、従業員はいつでも必要な情報を取得できる

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ビジネスの俊敏性と従業員の生産性を高める4つの方法

Put user experiences at the forefront with a unified way to design, implement, and measure the digital employee experience across devices

Personalized User Journeys

Improve the digital employee experience by giving your employees a single pane of glass for all the resources they need for success. No more hunting and investigating for services and products. BMC Helix Digital Workplace Studio empowers enterprises to build custom experiences, microsites, and persona-driven journeys to improve employee engagement, productivity, and resolution times.

  • Save time with no-code authoring, progressive web applications, and drag-and-drop tooling
  • Build media-rich, unified service catalogs and content pages based on employees’ job functions
  • Tailor page designs quickly with embedded options for content blocks, feature banners, and images with auto-synchronization across devices
  • Design unique LOB experience pages, microsites, and persona-driven journeys, all within BMC Helix Digital Workplace Studio
  • Deliver consumer-like experiences that are aligned with your brand design to employees
  • Integrate third-party tools, data sets, and applications of choice
 
Featured resource:

Bring your teams together quickly for real-time case resolution

Improved Collaboration

Build new work hubs embedding visual collaboration, content services, work management, and meetings for use across business and IT departments

  • Centralize the configuration and management of work hubs with BMC Helix Digital Workplace
  • Improve employee experiences with BMC Helix ITSM integrated real-time knowledge swarming and AI chatbots to resolve cases in real-time and accelerate business outcomes
  • Harness analytics and performance metrics across devices and work hub modalities to build collaboration best practices for your enterprise
  • Configure unique work hubs by department and business role such as enterprise resource planning (ERP), human capital management (HCM), finance, and legal
  • Promote employee communication, professional networking, and information service access anytime, anywhere
 
Featured resource:

従業員体験を革新するコグニティブ機能を搭載

BMC Helix DWP Catalog

付加価値のより高い体験ができるよう構成可能なチャネルと対話します。どのチャネルであっても、統合型インテリジェントナレッジ機能によって、生産性と業務の満足度を維持するために必要な情報を容易に特定できます。

従業員はいつでもどこからでも、どのデバイスでも仕事ができる最新のツールを期待しています。BMC Helix Digital Workplaceは、複数のチャネルから情報を検索、サービスをリクエストして問題の解決を可能にします。

  • インテリジェント:完全にサポートされた組み込みの認識仮想エージェントは、個人化されたインテリジェントなエンドユーザー体験を提供する
  • 対話型:BMC Helix Virtual Agentは、任意の自然言語で質問を理解
  • オムニチャネル:ウェブにとどまらず、Microsoft Teams、WhatsApp、Mobile、Slack、Skype for Business、SMSによる対話を選択できます
  • Create customized digital workplace microsites and communication experiences to improve collaboration
  • Simplify engagement through employee Single Sign-On (SSO) access to service catalogs across devices
  • Integrate processes and workflows to expedite assistance from the service desk, human resources, facilities, customer care, procurement, and other lines of business

従業員の業務に必要なすべての製品やサービスを利用できるワンストップショップ

Intelligent Automation

最新のエンタープライズ組織では、従業員が成功を収めるために必要なものを確保します。サービスや製品を探したり調べたりする手間はとらせません。スタジオ機能を利用してカスタマイズされたエクスペリエンスにより、従業員は企業ポリシーを遵守しつつ、ハードウェア、ソフトウェア、サービスを直感的な店舗からワンクリックで注文できます。

サービスデリバリーオーナーは、スタジオソリューションの追加機能を利用して、組織、チーム、個人の観点から特別な目的に合わせてカスタマイズされたページを作成して公開することで、このエクスペリエンスの質と範囲を向上させることができます。

  • 従業員が自分で注文できるため、日常的なサービスデスクへの問い合わせが減少
  • 統一プラットフォームに統合されたポータルによりカタログの増加を回避
  • 従業員に最新の生産性ツールを提供
  • 使用状況、パフォーマンス、コストを追跡
  • Create the experiences you want with well-structured site navigation, embedded process management, and site maps based on user access entitlements
  • Converse in the way you prefer and fully resolve issues in the language and channel of your choice anytime, anywhere, in any manner, with virtual or live agents

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