BMC
お問い合わせオプション

現在のニーズに適したリンクを選択してください。

BMC が提供する製品、ソリューション、サービスに関する質問は、以下の電話番号からお問い合わせいただくこともできます。

03‑5302‑8400

BMC Digital IT は、フォーチュン 500 社の 82% の企業においてデジタル革新を実現しています

Enjoy flexibility, ease of use, and rapid time to value

FootPrints Service Core

BMC FootPrints Service Core で提供しているパワフルな業務用ツール一式は、お客様の IT サービスと IT 以外の業務のライフサイクル全体を迅速かつ容易に自動化します。

Client Management

BMC Client Management は、分散型エンドポイント管理を提供することで、コストの管理、コンプライアンスへの準拠、セキュリティ リスクの低減を実現します。

Track-It!

Out of the box, Track-It! help desk software includes everything a small to medium sized business needs to improve help desk and asset management operations.

Technical support for your Numara product

Search knowledgebase articles, submit a request, download product updates, and review product documentation, all from an ITSM partner you can trust.

Get technical support ›

関連トピック:

IT サービス管理 (ITSM)
BMC は、幅広い ITSM ソリューションのラインナップを揃えています。現代のモバイルユーザー、ソーシャルユーザー、ビジネスユーザーとのコラボレーション用に最適化されたインテリジェントなサービスを提供することにより、イノベーションを実現します。
IT Asset Management Software
BMC のアセット管理ソフトウェアで IT アセットを可視化、制御することで、御社の最も重要な投資に対する本当の価値の把握が可能になります。
Service Desk Software
BMC service desk solutions go beyond basic technical support to increase productivity, enable collaboration, and reduce operating costs.